.به دو دلیل اجازه نمیدم مخاطب خاصم
.به دو دلیل اجازه نمیدم مخاطب خاصم به آیفون فایوم دست بزنه :
یک اینکه من آیفون فایو ندارم !
دو اینکه اصلا من مخاطب خاص ندارم !!!
+ نوشته شده در سه شنبه دوازدهم شهریور ۱۳۹۲ ساعت 22:30 توسط ☻☺آرمان ☻☺
|