دانش آموزان عزیز فقط برای چند دقیقه به این فکر کنید که فردا امتحان ریاضی

 دارید و فیزیک هم قراره بپرسه...... خب دیگه حالا پاشید برید دو رکعت نماز

 شکر بخونید و از اواخر تابستونتون لذت ببرید!!!!!