دو رکعت نماز شکر بخونید و از اواخر تابستونتون لذت ببرید!!!!!
دانش آموزان عزیز فقط برای چند دقیقه به این فکر کنید که فردا امتحان ریاضی
دارید و فیزیک هم قراره بپرسه...... خب دیگه حالا پاشید برید دو رکعت نماز
شکر بخونید و از اواخر تابستونتون لذت ببرید!!!!!
+ نوشته شده در چهارشنبه سیزدهم شهریور ۱۳۹۲ ساعت 15:28 توسط ☻☺آرمان ☻☺
|