گوش کن میخواهم برایت پسر بودن را تعریف کنم!....... پسر بودن یعنی نافتو که بریدن روش 2 سال حبس هم بریدنپسر بودن یعنی فقط تا اخر دبستان بابا مامان پشت سرتن بعدش جامعه بزرگت میکنهپسر بودن یعنی فقط یه سال وقت داری که کنکور قبول نشیپسر بودن یعنی بعد 18 دیگه یا سربازی یا سربارپسر بودن یعنی استرس سربازی و حسرت درس خوندنه بدون استرسپسر بودن یعنی بعد بابا مرده خونه بودن سنم نمیشناسه یعنی چی؟؟ یعنی بابا نباشه نون باید بدی حالا 5 ساله باشی یا 50 سالهپسر بودن یعنی حفظ خواهر و مادر و همسرت از هر چی هیزیهپسر بودن یعنی آزادی که از ( آ ) اولش تا ( ی ) آخرش همش مسئولیته و حصارپسر بودن یعنی جنگ که شد گوشت تنت سپر ناموستهپسر بودن یعنی یه سگ دو زدن واسه یه لقمه نون که جلو زن و بچه کم نیاریپسر بودن یعنی واسه عید لباس نخری که دخترت واسه خریده لباس هر چی دوست داره بخرهپسر بودن یعنی بی پول عاشق نشیپسر بودن یعنی حرفایی که میمونه تو دلپسر بودن یعنی " مرد که گریه نمیکنه "پسر بودن یعنی همیشه بدهکار بودن به همهپسر بودن یعنی بعد سربازی روز اول کلی تحویلت میگیرن روز دوم به چشه زالو نگات میکننپسر بودن یعنی .*......... مسئولیت مسئولیت..سلامتی همه پسر