زد بازی و دوست دارم چون
زد بازی و دوست دارم چون
وقتی شکست عشقی میخورم نکنی باور و گوش میدم
وقتی اعصابم خورده زندگیه منه رو گوش میدم
وقتی خوشحالم کوکولی کو رو گوش میدم
وقتی اعصابم از یه رابطه خورده ماله هم بودیم رو گوش میدم
وقتی نا امیدم نباید وایسیم و گوش میدم
وقتی عاشقم برف و بارون و گوش میدم
دوس دارم چون حرف دلم و تو پدر من میزنه
دوس دارم چون وقتی دلم واسه ایران تنگ میشه کوچه رو گوش میدم
فاز جدید بخوام داستان ما رو گوش میدم
و کل تابستون یه آهنگی و گوش میدم به اسم تــــــــابـــــســــتـــون کـــوتاه

+ نوشته شده در سه شنبه بیست و ششم شهریور ۱۳۹۲ ساعت 18:7 توسط ☻☺آرمان ☻☺
|