"صدای پای اسب"
طرف یه کتاب 200 صفحه ای نوشته ... اسمش گذاشته "صدای پای اسب"
از اولش نوشته پتیکو پتیکو پتیکو ....
واااااااالا یه قرعان...
+ نوشته شده در شنبه سی ام شهریور ۱۳۹۲ ساعت 19:4 توسط ☻☺آرمان ☻☺
|
طرف یه کتاب 200 صفحه ای نوشته ... اسمش گذاشته "صدای پای اسب"
از اولش نوشته پتیکو پتیکو پتیکو ....
واااااااالا یه قرعان...