مکن ای صبح طلوع
خوابم نمیبره :((
چراااااا تموم شد تابستون ??!
همه با هم مکن طلوع ای صبح
متنفرم از ته دل من از اول مهر
+ نوشته شده در یکشنبه سی و یکم شهریور ۱۳۹۲ ساعت 23:31 توسط ☻☺آرمان ☻☺
|
چراااااا تموم شد تابستون ??!
همه با هم مکن طلوع ای صبح
متنفرم از ته دل من از اول مهر