ای wifi من بهترین سرآغاز!
ای wifi من بهترین سرآغاز!
بی "وی پی ان" فیس بوک کی کنم باز؟
ای پست تو مونس روانم!
جز لایک تو نیست در توانم!
هم پست های نانموده دانی!
هم کامنت های نانوشته خوانی!
از این انتظار رهاییم ده
با لایک خود آشناییم ده!
+ نوشته شده در پنجشنبه نهم آبان ۱۳۹۲ ساعت 22:1 توسط ☻☺آرمان ☻☺
|