ای wifi من بهترین سرآغاز!

بی "وی پی ان" فیس بوک کی کنم باز؟

ای پست تو مونس روانم!

جز لایک تو نیست در توانم!

هم پست های نانموده دانی!

هم کامنت های نانوشته خوانی!

از این انتظار رهاییم ده

با لایک خود آشناییم ده!