امروز تو خیابون یه دختر رو دیدم ... . . . اندازه ی پسر آرایش کرده بود ....
امروز تو خیابون یه دختر رو دیدم ...
.
.
.
اندازه ی پسر آرایش کرده بود ....
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و نهم آبان ۱۳۹۲ ساعت 21:24 توسط ☻☺آرمان ☻☺
|
امروز تو خیابون یه دختر رو دیدم ...
.
.
.
اندازه ی پسر آرایش کرده بود ....