ﻣﮑﺎلمۀ ﺩﻭ ﺟﻦ ﺩﺭ ﻧﺼﻔﻪ شب:

+ فیلم انسانگیر 2 رو دیدی؟
- آره دیدم...تو دیدی؟
+ اوهووووم :| خیلی وحشتناکه!
- آره! وقتی دیدم تا 2 هفته فکر میکردم یه انسان پشت سرمه!
+ من شنیدم وقتی که شبا می خوابیم؛انسانها میان بالاسرمون وایمیسن و نیگامون میکنن!تازه یه وقتا کف پامونم قلقلک میدن!
- وااااااای...تورو خدا نگو؛من میترسم
+ حتی شنیدم میشه انسانها رو ظاهر کردو باهاشون حرف زد!
- نه.اصلا به نظر من انسان ها وجود ندارن!خرافاته!
+ چی بگم!شایدم خرافات باشه!
- بگیریم بخوابیم بابا! ازاین حرفای ترسناکم نزن.من از انسان میترسم!