بعد از مدتها برگشتم
standing alone doesn't mean
I'm alone It mean's I'm strong enough to handle things all by myself
اینکه کسی کنارم نیست نشون از تنهایم نیست
نشون دهنده اینه که اینقدر قوی هستم تا یه تنه
از پس کارهام بر بیام...
(امینم)
+ نوشته شده در یکشنبه یکم دی ۱۳۹۲ ساعت 23:40 توسط ☻☺آرمان ☻☺
|